BRANDING WORKSHOP VOOR BILLYCOM

BRANDING WORKSHOP VOOR BILLYCOM

Copywritingbureau Billycom, een snel groeiende start-up uit Leuven, had nood aan een nieuwe sterke branding en een frisse merkidentiteit. De 5 dames van Billycom organiseerden een creatieve branding workshop én een professionele fotoshoot in de prachtige loft van ARTKOM.

Onder leiding van Nicky Myny gingen ze aan de slag om te brainstormen over de uitstraling, visie en missie van Billycom in de vorm van collages. Alle registers en schuiven werden opengetrokken met stofjes, verfjes, boeken, gedichten, juwelen en zelfs verse bloemen. Er werd gewerkt in opperste concentratie én in co-creatie.

Alle ‘kunstwerkjes’ kwamen op een gedeeld inspiratiebord en al snel werd het favoriete kleurenpalet duidelijk: een diepdonkergroen in combinatie met rosé accenten. Het Billy-team ging naar huis met alle ingrediënten voor een nieuwe branding en een sterke merkidentiteit, die intussen grafisch uitgewerkt werd in hun logo, huisstijl, website en social media: www.billycom.be

Branding workshop boeken?


BRANDING WORKSHOP VOOR BILLYCOM

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x